You are currently viewing 個廚房交俾你-煮食交友大賽

個廚房交俾你-煮食交友大賽

Date/Time
Date(s) - 4月21曰(星期日)
5:30 下午 - 8:30 下午

Location
尖沙咀煮食STUDIO


全新玩法的煮食交友活動, 包你未玩過! 保證超好玩!

首先會分成小組, 以及分發是日食材清單, 再進行小遊戲為各自組別贏取積分後, 就可以與組員商量今晚煮乜餸, 利用積分換取所需食材, 並於限時內完成料理製作。

但最好玩的地方在於, 你想要的食材可能被另一組用積分換走了! 你與組員就要即時發揮創意重新設計料理! 所以計劃可能趕不上變化, 最終成品同你想像中可能會有好大出入, 但將會成為你與各位的共同攪笑回憶。

完成料理後, 將會由一眾主持人負責評分, 評分準則包括: 賣相, 味道, 刀功, 創意。

勝出組別將會獲得由尖沙咀/中環都有分店的「Monmono」西餐廳送出的現金券, 總值HKD400, 超靚餐廳, 超好打卡! 約會首選! 

今次全新活動精心設計, 超勁好玩, 值得你來發揮創意, 展現廚藝(只求你煮熟佢🤣)

費用(連同所有食材, 遊戲, 包場, 所有煮食用具費用): HKD 488

報名

此活動的報名已被關閉。