You are currently viewing RickyKAZAF改造企劃@Cocktail Party(女生請進)

RickyKAZAF改造企劃@Cocktail Party(女生請進)

Date/Time
Date(s) - 11月11曰(星期五)
7:15 下午 - 8:45 下午

Location
RickyKAZAF Store@美麗華廣場1樓


由One And Only聯乘RickyKAZAF的男士改造企劃, 男生造型完畢後隨即進行的Cocktail Party活動, 除左一眾型男之外, 點少得靚靚既你呀?

當晚男生會於19:30完成造型, 女生們將於19:15到場, 由主持人為大家進行暖場及簡介後, 讓一班改造後的男士逐一入場, 係咪諗到個畫面都想尖叫呢?

投票時間開始, 揀選你認為改造得最好的男生之後, 就開始品嚐由Ricky主理的各種Cocktail, 再配合接下來的遊戲以及互動時段, 輕鬆又浪漫的氣氛之下, 今晚將會係一個令你多種興奮又心跳加速的晚上。

Cocktail Party完結後, 歡迎各位參加者下場, 努力發展新關係。

 

 

報名

此活動的報名已被關閉。